To'lovni rad etish holatlari:
- bank kartasi Internet orqali to'lovlarni amalga oshirish uchun mo'ljallanmagan, buni Bankingizga murojaat qilish orqali bilib olishingiz mumkin;
- bank kartasida to'lash uchun etarli mablag ' yo'q. Bank kartasida mablag ' mavjudligi haqida ko'proq ma'lumotni bank kartasini chiqargan bankka murojaat qilib bilib olishingiz mumkin;
- bank kartasi ma'lumotlari noto'g'ri kiritilgan;
- bank kartasining amal qilish muddati tugadi. Kartaning amal qilish muddati odatda kartaning old tomonida (bu karta amal qiladigan oy va yil). Kartaning amal qilish muddati haqida ko'proq ma'lumotni bank kartasini chiqargan bankka murojaat qilib bilib olishingiz mumkin;
Bank kartasi bilan to'lash va sayt bilan bog'liq boshqa masalalar bo'yicha siz telefon orqali murojaat qilishingiz mumkin:
+998 78 120 88 75